Vecka 32.

Hej och välkommen vecka 32.♥
 
Nu har vi landat i våran nya lägenhet och jag är så trött. Inte kroppsligt trött, jag är trött rent mentalt. 
Skulle kunna sova hela dagarna! Men har saker som måste fixas. Nästa vecka på fredag blir det semester på riktigt, ser verkligen framemot att bara kunna ta det lugnt och sådär. Hinna vila ut innan bebis kommer!
 
Det som är riktigt spännande just nu är att karate-kid är väldigt aktiv. Han rör sig nästan konstant hela dagarna. Nu för första gången har han även hunnit byta sida där han har sparkat, är dock nästan säker på att han fortfarande ligger med huvudet neråt! 
 
Det är rätt coolt att bebisens fem sinnen fungerar nu, han kan höra, känna, se, känna lukt och smak! Ska bli himla coolt att få träffa personen utanför magen sen. Min magkänsla säger att det kommer bli en väldigt bestämd herre. Tror inte han kommer vara speciellt lugn, tror vi kommer vi en liten galning. Jag var helt galen när jag var liten och av de historierna Sonny och hans föräldrar har berättat så var vi nog rätt lika som barn. Däremot tror jag att pyret kommer bli väldigt smart och ha huvudet på skaft, tror att han kommer bli en väldigt fin kille! 
 
Jag mår sådär just nu. Har varit mycket stress som nu har tagit ut sin rätt genom att ge mig en obotlig trötthet. Vet inte om det bara är stressen eller om mitt järnvärde har sjunkit igen, järnvärdet ska jag kolla upp på måndag! 
Min foglossning är inte alls rolig just nu, så fort jag vänder mig på natten vaknar jag av att det gör så fruktansvärt ont. 
 
Jag ser verkligen framemot tisdag nästa vecka, då får vi äntligen se lill-killen igen! ♥
 
 
 

Kommentera här: