Vecka 26.

 
 
Hej och välkommen vecka 26. ♥
Den här veckan har gått rätt snabbt förbi. Bebis har sparkat varje dag.
Han blir bättre och bättre på att träffa min urinblåsa tyvärr. 
Under veckan som har gått har jag märkt att jag har blivit mer trött än vanligt och har börjat få svårt att koncentrera mig. 
Ska till barnmorskan på måndag så skall ta upp detta med henne då! 
 
Har inte haft några mer kramper i vaden vilket jag tror beror på ett ökat intag utav vatten samt
olika stretch övningar! 
 
Har även fått väldigt stora problem med foglossningen. Nu kan det göra ont ända ner i blygbenet också. 
Det är en ny känsla som inte är så rolig att uppleva. Ska till sjukgymnasten den 2/6, så hoppas på att få bra hjälp. Skulle det krisa sig innan det får jag helt enkelt byta sjukgymanst!
 
 
 
 
 

Kommentera här: