Vecka 28.

 
 
Hej och välkommen vecka 28. ♥
 
Den här veckan har likt alla andra veckor också passerat väldigt snabbt.
Har inte behövt åka in till förlossningen någonting under veckan som har varit.
Däremot har jag fortfarande väldigt starka och ibland även smärtsamma sammandragningar/förvärkar. 
Jag har försökt att minska ner på stressen, dessvärre har det inte gått lika bra som jag hade trott.
Mitt uppe i en flytt och flyttstäda en lägenhet påverkade mina stressnivåer betydligt mer än vad jag hade trott. 
Detta tror jag dock beror på att jag inte har kunnat hjälpa till som jag vill, eller rättare sagt skulle kunna göra om jag inte skulle ha problem med sammandragningar/förvärkar.
 
Den här veckan börjar jag studera igen och det ska bli skönt att faktiskt känna att man får göra någonting utöver att ligga i sängen och se glad ut! Bor även hos mamma nu innan vi får nycklarna till den nya lägenheten, så det är skönt att veta att man har större avlastning än om vi skulle bo själv. Är inte riktigt lika mycket att hålla reda på.
 

Kommentera här: