30/3-2017

Idag har varit en hektisk dag! 
Vi klev upp väldigt sent och jag hoppade direkt
in i en dusch för att sedan fara och storhandla.
Vi åkte ut med en bekant till Storheden för att shoppa lite
hann även med en lunch på McDonalds, jag fick äntligen
mina älskade nuggets!
 
Först klev jag och Sonny in på Clas Ohlson,
där letade vi efter en lampa till hallen som vi faktiskt köpte! 
Vi hann springa in på H&M och där hittade jag ett par fantastiskt
sköna och fina mamma jeans. Dessa byxor kommer att bli
mycket välanvända. Hittade även en väldigt fin mamma topp!
 
På ICA-Maxi storhandlade vi mat,
Sonny blev överlycklig för att han hittade en lökhackare. 
Jag blev glad för att de hade bra jordgubbar billigt. 
 
Vi hann även springa in på djurmagasinet och köpte
lite kattleksaker till våran fina nya familjemedlem Wincent! 
Wincent har bott hos oss i tre veckor nu tror jag,
känner att han kan få ett eget inlägg om någon dag. ♥
 
Nu ska jag alldeles strax städa klart i köket och matsalsdelen 
innan jag ska slänga ihop lite käk. Tio i nio ska vi hämta 
Sonnys lillebror på flygplatsen! 
 
Detta är våran fina Wincent! ♥