Vecka 19.

Hej och välkommen vecka 19. ♥
 
 
Som jag nämnde förra veckan började
det kännas obehagligt att ha vanliga jeans.
Sagt och gjort, köpte faktiskt ett par gravid-jeans!
Detta kan vara det bästa köpet jag har gjort i kläd-väg.
 
Magen har fortsatt att växa ganska rejält. 
Nu kan man inte längre dölja den lilla kulan som har
växt till sig. 
 
Nervositeten inför ultraljudet börjar inta sig.
Jag känner mig jättenervös och orolig
för att något kanske inte står rätt till.
Vill inget annat än att vårat lilla pyre mår bra. 
Sonny är jättelugn och ser bara framemot att se bebis.
 
Jag har hört att tiden som gravid går långsamt,
jag är inte beredd att hålla med om detta.
Nyss var det december, vi plussade alldeles nyss på
ett graviditets-test, nyss var det julafton och det var igår vi
skålade in 2017 med cola. Vad hände där?
 
Känns som att jag bara har blundat och 
helt plötsligt är vi inne i April. 
 
Tänker i alla fall starta den här veckan med en magbild! ♥
 
Tröja: Från Mamma avdelningen på H&M. Byxor: Gravid jeans från Mamma avdelningen på H&M.
 

 
 

Kommentera här: