Vecka 20.

Hej och välkommen vecka 20. ♥
 
I och med att vi har gått in i denna vecka har vi även passerat 48% procent utav denna graviditet.
Även denna vecka har gått så fruktansvärt snabbt, känns som att detta
är standard i mina "vecko uppdateringar". 
Men det är verkligen så, tiden bara springer iväg!
 
Var och prövade en BH i veckan och började gråta i provhytten, 
ingenting passar. Blir snart galen, jag behöver verkligen en ny BH, men hittar ingenting.
Om någon vet vart man kan köpa bra och stora bh'ar får ni jättegärna skicka en kommentar!
 
Jag har fortfarande inte blivit sugen på något speciellt, jag är glad om jag kan äta.
Matlusten har inte kommit tillbaka efter alla veckor med illamående, 
saknar dock att äta brieost.
 
Något roligt som har hänt denna vecka är väl att pyret har börjat leva om ordentligt i magen.
Ibland kan man även känna på magen om bebis har ändrat position inuti.
 
Just ikväll har bebis varit superduper livlig. 
Är så himla mysigt att sitta vid tv'n och känna bebis från insidan. ♥
 
Nu ska jag lägga mig och se på serier så får tacka för denna vecka. 

Kommentera här: