Snöig måndag och grå tisdag.

Igår fick jag något städ ryck och städade hela lägenheten.
Dammsugade och våttorkade golven och dammtorkade.
Det var riktigt skönt att få det gjort. Även om min rygg totalt dog efteråt. 
Jag lyckades laga en sjukt god kebabgryta som påminde om den man fick i skolan.
Blev himla glad! 
 
På kvällen kom Carolina och Oscar hit och hämtade deras tvättmaskin som vi fått låna.
Efter det åkte jag och Sonny iväg med Jesper till coop och lyckades ta över två
pokémon gym! 
 
Idag har jag inte alls gjort mycket, låg i soffan halva förmiddagen och tittade på skid VM!
Blev jätteglad då Sverige tog ett silver, eller ja, Charlotte Kalla tog ett VM silver. 
Sonny jobbar stängning idag så får äta middag själv, tyvärr finns det inga rester kvar så får hitta på något.
Ikväll är det återigen hockey så lär nog ligga i soffan och titta på det. 
Har inte orken att ta mig till arenan tyvärr! 
 
Ska även försöka börja kolla vad den min lärare vill att jag ska göra i den sista uppgiften på den här kursen,
men just nu kommer jag inte in på läroportalen.
Så jag är lagomt glad. :) 
 
Det känns även som att magen tittar fram mer och mer nu under de senaste dagarna.
Den känslan är så himla mysig. ♥
 
 

Kommentera här: