Helgen som var.

I helgen så har vi faktiskt hittat på väldigt mycket saker för att vara oss!
Vi har hjälpt Jesper att måla om hans lägenhet då han nu ska flytta, blev helt klar med lägenheten igår och det blev väldigt fint faktiskt! Färgen vi målade med kommer vi även använda oss utav i våran lägenhet i vissa rum.
Jag, Sonny, Jesper och David åkte ut med bilen i lördagskväll/natt och åkte runt. Det slutade med att vi hamnade i Hertsö-träsk och gjorde upp en brasa och tänkte grilla korv. Dock slutade det med att vi åkte därifrån och åkte runt i lövskär och tillslut hamnade vi uppe på ormberget och grillade korv där i stället.
 
Det var en mycket trevlig kväll/natt som blev väldigt sen! Tror vi kom hem fem på morgonen, var dock riktigt trött när vi kom hem och slocknade ganska snabbt. Söndagen spenderades i Jespers lägenhet igen då vi skulle måla varv nummer två. Lagom slitna och trötta!  Jag har en känsla av att den här sommaren kommer bli toppen!
 
Jag är faktiskt förvånad över hur bra min kropp har klarat av dessa aktiva dagar. Visst foglossningen har gjort sig påmind ganska rejält ibland, men det gör den även om jag bara går eller sitter fel. Det har faktiskt varit riktigt skönt att få vara lite mer aktiv. Har inte haft samma problem med sammandragningar heller, det är jävligt skönt! Förhoppningsvis slipper jag det nu fram till augusti.
 
Igår var jag hos barnmorskan för en vanlig koll. Allt såg bra ut förutom mitt järnvärde, dock hade det inte sjunkit någonting utan faktiskt höjts till 120 trots att jag inte har ätit järntabletter. Jag började må så fruktansvärt dåligt utav de järntabletterna jag käkade tidigare (Niferex) och fick inte behålla maten så slutade med dessa. Har istället försökt äta mer järnrik mat och det verkar ha fungerat. Dock måste jag fortfarande äta järntillskott, så fick en lista på nya läkemedel att pröva!
 
Karate-Kid låg med huvudet neråt mot mitt bäcken, som jag har misstänkt då jag känner sparkar på högersida hela tiden. Fick även en tid till att göra ett TUL (Tillväxtultraljud) så ska åka till Specmödra den 27e juni för att få se pyret igen. ♥
 
 
 
Lite bilder från helgen!
 

Kommentera här: