Vecka 29.

 
 
Hej och välkommen vecka 29.♥
Med detta säger vi även hejdå till trimester 2 och hej till den sista trimestern! 
Jag har verkligen ingen aning om vart tiden har tagit vägen. Det känns nästan snudd på overkligt att vi nu har inlett den sista trimestern och har 70% avklarat. Veckan som har varit har varit väldigt psykiskt påfrestande. Har varit en rörig vecka som verkar sluta med en helt okej fredag. 
 
I måndags var vi in till förlossningen som jag nämnde i ett tidigare inlägg och där håller jag fortfarande på att formulera en anmälan till patientnämnden. Jag har haft problem med skolan men i torsdags så löste det sig! Idag har jag varit till sjukgymnasten för min foglossning och fick väldigt bra tips av henne! Det känns skönt att veta att jag har gjort någonting rätt när smärtan har blivit som värst och även för att förebygga smärta. 
 
Det lilla pyret i magen heter nu mer karate kid enligt Sonny. Han sparkar och bökar och sparkar som tusan där inne i magen och ibland kan man nästan tro att han försöker gräva sig ut. 
 
Jag har börjat bli fruktansvärt trött igen och misstänker att järnvärdet kanske har sjunkit lite till igen på grund utav att jag inte kan äta de där jävla järntabletterna. Mår så fruktansvärt illa och spyr till och med av dem ibland. Så detta måste jag ta upp med min barnmorska! Vill gärna hitta en annan lösning. 
 
Nu har även nedräkningen inför projekt fixa barnrum påbörjats! Det är en hel del som ska fixas, men jag tror att slutresultatet kommer bli toppen bra! 
 
I ett varmt bad blir karate-kid super aktiv och sparkar som tusan. Är så mysigt att se att det lever om där inne.
 

Kommentera här: