Vecka 30.

 Hej och välkommen vecka 30. ♥
 
Veckan som har varit har sprungit iväg och tiden går så fruktansvärt fort.
Jag och Sonny har inte behövt uppsöka förlossningen denna vecka tack och lov. 
Sammandragningarna har jag fortfarande haft problem med även om jag inte har stressat 
och gjort lika mycket som tidigare, däremot har de inte varit lika intensiva som förr! Så det finns trots allt något positivt i allt elände.
 
Jag har hunnit beställa en hel del fina möbler och tillbehör till pyrets rum den här veckan då Lekmer har haft världens rea! Så nu finns det mesta faktiskt. Nu är det mer små fixande kvar.
Det vi har kvar att fixa innan bebis kommer är att: 
  • Hämta hem vaggan från min farmor.
  • Montera ihop spjälsäng och se om den är komplett.
  • Köpa madrass till spjälsängen, täcke och kudde.
  • Filtar.
  • Sängkläder. 
  • Babyvård.
  • Köpa lite mer kläder i större storlek.
  • Handdukar.
  • Eventuellt liggdel till vagnen.
 
Sen har jag säkerligen glömt något! Men under sommaren finns det saker att pyssla med så jag tror de veckor som är kvar kommer gå rätt snabbt också. Bebis i magen har rört sig extremt mycket, det är verkligen kalas varje dag och han ger verkligen bevis för att han är en riktig karate-kid. Älskade unge! 
 
Min foglossning har börjat bli lite bättre med all avlastning jag har kunnat få nu under de veckorna vi har bott hos mamma, så det är riktigt skönt! Har även tagit mig ut på en del promenader och kunnat umgås med vänner. Det har underlättat med tillgång till badkar också! 
 
 

Kommentera här: