Vecka 31.

 
Hej och välkommen vecka 31. ♥
 
Wow, alltså den här veckan vet jag verkligen inte vart den har sprungit iväg! Insåg precis att nu är det tusan inte långt kvar. Fick någon slags halvpanik och satte mig vid datorn och sammanställde en lista på vad vi verkligen måste köpa till bebis. Listan blev inte jättelång, men insåg att det var en hel del som fortfarande fattades. Tack och lov har vi en IKEA resa inbokad med Jesper och David i slutet på juni/början på juli. Så det kommer bli skönt att få det bort gjort!
 
Jag har mått väldigt bra den senaste veckan. Har hunnit med att göra fruktansvärt mycket så det känns jätteskönt! Tyvärr har jag börjat märka att jag har jättesvårt att somna på nätterna och när jag sover så sover jag jätteoroligt. Är dock osäker på om insomningen verkligen är något nytt gravid-relaterat eller om jag bara har svårare att somna nu när vi har så mycket att göra på kort tid. Kommer besvären fortfarande finnas kvar med insomningen efter det har lugnat ner sig skall jag prata med min barnmorska om det! 
 
Jag har nedräkning inför tillväxt ultraljudet också. Är fruktansvärt nervös, tänk om vi blir framåtflyttade och det helt plötsligt är längre kvar utav graviditeten eller blir vi kanske till och med bakåtflyttade? Så många frågor! 
 
 
 

Kommentera här: