Veckan flög förbi.

Denna vecka flög förbi!
Det brukar bli så när man har ledigt.
Min  lillebror ska sova över 
och vi ska bara mysa.
 
Har varit väldigt skönt att bara ta det lugnt och andas.
Har peppat inför kursstart på måndag 
då akutsjukvården börjar.
 
På lördag går vi in i vecka 16, mer om detta
då veckans "gravid" inlägg kommer upp.
 
Jag och Moster har eventuella planer på att åka
iväg till IKEA. Detta skulle vara underbart!
 
Till helgen finns det inte så jättemycket planer,
ta det lugnt och njuta innan studierna börjar igen.
 
Gick på stan med min mor idag för att hinna köpa 
en födelsedagspresent till Sonny.
Hittade en del fint som fick följa med!
 
Gick även loss och råkade få med mig 
en hel del kläder hem till bebis. ♥ 
Kan lägga upp ett inlägg med dessa lite senare!
 
Ikväll ska vi eventuellt fira Sonny lite i förskott, han fyller år imorgon
och slutar jättesent, mamma skall
äta middag med mig och min lillebror! Kan bli en rolig
överraskning för honom när han kommer hem.
 
Nu ska jag gå och laga middag! 

Kommentera här: