Batman och Dumbo.

Jag och Sonny var på stan igår och vi hittade lite fint till bebis. 
Batman kläderna och Dumbo kläderna är köpta på HM och är i storlek 56.
Napparna är beställda från Apotea!
 
När Sonny visade mig Dumbo kläderna blev jag kär och kunde verkligen inte hålla mig!
Var tvungen att köpa den. ♥ 
 
Dock måste jag nog sätta mig och kolla igenom pyrets garderob och kolla vad det finns i 
respektive storlek och vad vi behöver fixa! Har för mig att vi inte har köpt någonting i 
storlek 50, tror dock att vi kommer få ett stort barn och kommer nog bara köpa en uppsättning
kläder i storlek 50. Har jag nämnt att jag ska till Gekås, Ullared i sommar? 
 
Om jag inte har nämnt det tidigare så kan jag göra det nu! Nu är det i alla fall bestämt
och boendet är bokat. Vi skall hyra en stuga tillsammans med Sonnys mamma och pappa v.26 nere i Ullared!
Kommer nog shoppa en hel del bebisprylar och ser verkligen inte framemot att få hem allt sen.
 
 
 
 
 

Kommentera här: