Presenter och paket till bebis.

För några veckor sedan hade Elodie details rea på en del filtar så passade på att klicka hem två stycken! Deras filtar är i 70% bambu och 30% bomull. Kunde inte motstå att köpa en otroligt fin napp-hållare, med luftballonger.♥
Jag är väldigt insnöad på luftballonger, fullkomligt älskar det!
 
När jag och Sonny hade kommit till mamma första dagen så fick vi ett paket, eller ja, våran bebis fick ett paket utav mamma och mina syskon. I det paketet låg det jättesöta kläder som mamma hade lyckats fynda på Wish! Redan nu har Lillpyret en hel del kläder, dock ingenting i storlek 50! Har tidigare gjort en "inventeringslista" på vad bebis har för kläder och vad vi måste komplettera med!
 
De flesta "stora" inköpen är klara och det som behövs nu är småtjafs. Det kommer bli lättare att se vad vi behöver köpa och inte när vi flyttar till nya lägenheten och faktiskt har möjlighet att ta fram allt vi har och sammanställa det som fattas.
 
Jag ska även börja sy på ett babynest nu när vi är hos mamma, dock ska jag bara samla energi för att åka på stan och köpa vadd. Eller om jag skickar någon familjemedlem eller kanske hittar det på internet till och med.
 
 
 

Kommentera här: