Vad hände med tiden?

Jag har avslutat min praktik. Jag blev godkänd i både praktiken och i kursen. 
Detta fick mig att inse hur snabbt tiden faktiskt har gått. Jag har haft praktik i över en månad, men det tiden har verkligen sprungit iväg. Den 29/5 påbörjar jag den sista kursen i hela utbildningen! 
 
Verkligheten slog mig just och jag insåg hur extremt mycket jag har att fixa. Tack och lov har jag varit duktig och har börjat bocka av saker på listan och idag ska jag ta en fika med en nära vän samt packa ner alla vinterkläder, skor vi (läs jag) inte använder, mössor, halsdukar och så vidare. Ska även packa ner de sängkläder vi inte behöver nu innan vi flyttar! Den 25e maj går åker alla flyttkartonger till den nya lägenhetens vind medan jag och Sonny åker till mamma och bor till och med den 19e juni!  
 
Gårdagen spenderades i tvättstugan med massor av tvätt samt hemma med dammsugaren. Var väldigt skönt att få lägenheten städad och tvätten ren. Gick även igenom min garderob och insåg att diverse kläder inte passar eller sitter bekvämt länge, så dessa fick flytta ner i en sopsäck som jag planerar spara! Insåg även att jag måste gå igenom bebisens garderob och se vad som saknas och vad vi har tillräckligt utav. 
 
Nu tänkte jag gå och fixa till mig lite så detta bleka face får lite färg! 
 
Glad tjej som gjort sin sista dag på praktiken! (fredag den 12e höhö)
 

Kommentera här: