Vecka 25.

Hej och välkommen vecka 25. ♥
 
Jag vet inte riktigt vart den här veckan försvann? Helt plötsligt sparkar bebis i princip hela tiden. 
Det är så fruktansvärt mycket aktivitet i magen! Bebis har även hittat min urinblåsa och börjat sparka en hel del där vilket resulterar i att jag akut måste springa på toaletten.
 
Tyvärr har min foglossningen också tagit ett helt nytt kliv och blivit brutal. 
Jag vet inte omdet är på grund utav att jag rör mig mycket på praktiken eller om jag bara har otur? 
Ska ta och ringa upp sjukgymnasten på måndag och förhoppningsvis får jag en tid rätt snart. 
 
Den föregående veckan har jag även drabbats utav mitt livs första kramp.
Att vakna av att vaden krampar och gör för jävla ont var ingen höjdare och jag har nu börjat göra stretch övningar varje dag! 
 
Jag tror även att jag har, tillfälligt i alla fall, blivit lite piggare!
Det kan även vara på grund utav vädret som jag har blivit piggare, men det känns rätt bra just nu.
 

Kommentera här: